Sorry, dit evenement is niet meer beschikbaar

Songs of Earth

Denkend aan Noorwegen zie ik ijsblauwe gletsjers, klaterende watervallen en veel groen. Dat alles is te vinden in de betoverende vallei Oldedalen. De ouders van Margreth Olin, Magnhild en Jørgen wonen hier al hun hele leven. Toen ze een klein meisje was, nam Jørgen zijn dochter altijd mee op wandelingen door de vallei. Nu keert ze terug naar haar geboorteplaats om een jaar lang haar inmiddels 84-jarige vader te vergezellen op zijn tochten langs de bergen en gletsjers. Tijdens deze wandelingen leren we niet alleen de vallei kennen in de vier seizoenen, maar horen we ook verhalen over de generaties die hier opgroeiden en leefden met de grillige natuur.

Olin maakte met deze film een warm portret van haar ouders en de vallei waar ze opgroeide. Geniet van de schitterende beelden en zie hoe nietig de mens is in de machtige natuur.

Prijzen

• € 11,00 voor niet-leden, € 8,50 voor leden van Cinema Paradiso

Locatie

Om deze webapp aan je beginscherm toe te voegen, tik op het delen-icoon en kies 'Zet op beginscherm'. Om deze webapp aan je startscherm toe te voegen, open het menu en kies 'Toevoegen aan startscherm'.