Blackbird Blackbird Blackberry

Etero is een beetje een aparte. Erg op zichzelf en erg gesteld op haar vrijheid. In het Georgische dorp waar ze woont is een kleine drogisterij haar trotse eigendom. Andere vrouwen hebben medelijden met de oude vrijster. Ze is niet bepaald een schoonheid, loopt al tegen de vijftig en heeft nog nooit een relatie gehad. Het zal Etero een zorg zijn.

Haar leven neemt een wending als ze bij het bramen plukken in een afgrond stort en het wonder boven wonder overleeft. Geconfronteerd met haar sterfelijkheid gaat ze een geheime relatie met een minnaar aan. Tegen alle verwachtingen in wordt ze verliefd.

Een bijzonder innemende film die al op verschillende filmfestivals in de prijzen viel.

Wanneer

• Woensdag 8 mei 2024 om 20.00 uur

Prijzen

• € 11,00 voor niet-leden, € 8,50 voor leden van Cinema Paradiso

Locatie

Om deze webapp aan je beginscherm toe te voegen, tik op het delen-icoon en kies 'Zet op beginscherm'. Om deze webapp aan je startscherm toe te voegen, open het menu en kies 'Toevoegen aan startscherm'.