Wielerzomer in Roosendaal

Wielerplezier

Kom langs en geniet aan de zijlijn of stap zelf op de pedalen!

Deze zomer kun je als wielerliefhebber je hart ophalen in de gemeente Roosendaal. We starten met de ZLM Tour die een etappe in Roosendaal start en finisht. Natuurlijk kun je weer genieten van klassiekers als de Draai van de Kaai, De Volksronde en de Hel van de Pin. Bijna alle wielerevenementen organiseren ook speciale wedstrijden voor kinderen. Kom langs en geniet aan de zijlijn of stap zelf op de fiets om de mooiste routes te ontdekken. Volop aanbod deze wielerzomer in het wielerhart van West-Brabant.

Evenementen - Alle wielerevenementen van deze zomer

ZLM Tour

De Roosendaalse wielerzomer trapt dit jaar af met de Pro-Series wielerwedstrijd ZLM Tour. Internationale toppers en wielertalent staan aan de start van deze bijzondere koers. Op zaterdag 8 juni vormt Roosendaal het toneel voor de start en finish van de vierde etappe.

Zelf op de pedalen

Om deze webapp aan je beginscherm toe te voegen, tik op het delen-icoon en kies 'Zet op beginscherm'. Om deze webapp aan je startscherm toe te voegen, open het menu en kies 'Toevoegen aan startscherm'.