Sorry, dit evenement is niet meer beschikbaar

Boléro

Parijs 1927, de stad swingt en is de place to be. Maurice Ravel krijgt van de excentrieke en steenrijke danseres Ida Rubinstein een opdracht voor haar nieuwe ballet. Het moet een sensuele en gedurfde compositie worden die een Spaanse sfeer uitademt. Maar Maurice zit in een donkere periode en inspiratie blijft uit. Ondertussen nadert de deadline…

Wie kent het wereldberoemde muziekstuk van Ravel niet? In deze fraaie biopic zien we de wordingsgeschiedenis van die opzwepende herhaling van slechts twee maten.

Prijzen

• € 11,00 voor niet-leden, € 8,50 voor leden van Cinema Paradiso

Locatie

Om deze webapp aan je beginscherm toe te voegen, tik op het delen-icoon en kies 'Zet op beginscherm'. Om deze webapp aan je startscherm toe te voegen, open het menu en kies 'Toevoegen aan startscherm'.