All of Us Strangers

De veertiger Adam woont in een nog bijna lege nieuwe torenflat in Londen. Hij heeft het nog steeds moeilijk met het feit dat hij als twaalfjarige zijn ouders verloor door een auto-ongeluk. Op een avond ontmoet hij Harry, de enige andere bewoner van de flat. Eerst wijst hij Harry af, maar er ontstaat een relatie tussen hen. Om met zijn verleden in het reine te komen gaat Adam naar het huis van zijn ouders. Tot zijn grote verbazing ziet alles er nog precies hetzelfde uit als dertig jaar geleden en wordt hij met open armen verwelkomd door zijn ouders.