Inside Aut

In het kader van de autismeweek vertoont Cinema Paradiso, in samenwerking met het Autisme Informatie Centrum, deze documentaire van Isabelle Renate la Poutré. Na een vastgelopen filmproject vraagt ze zich af of haar hoofd anders werkt dan dat van anderen. Als ze leest over vrouwen met autisme gaat ze uitzoeken of dit begrip ook op haar van toepassing is. Het zou veel duidelijk maken. Ze gaat in gesprek met de mensen om zich heen, interviewt deskundigen en gaat in haar eentje op reis naar IJsland. Resultaat is een prachtige, openhartige film over inzicht krijgen in jezelf en hoe daar kracht uit te putten.