Stop Making Sense

Volgens velen is Stop Making Sense de beste concertfilm ooit. De legendarische show van new wave-band Talking Heads was een unieke combinatie van geweldige muziek, dans en theater. In december 1983 legde regisseur Jonathan Demme vier shows in Los Angeles vast. Hij deed dat op sobere wijze, waardoor de concentratie helemaal gericht is op wat er allemaal op het podium gebeurde. Veertig jaar na dato is het dankzij een grondige restauratie van beeld en geluid weer optimaal genieten van bekende nummers als Psycho KillerBurning Down the HouseOnce in a Lifetime, en natuurlijk van het iconisch grote pak van David Byrne.