CycleSensation 2024

Geplaatst

CycleSensation is een evenement van Stichting Team Doelbewust om geld in te zamelen voor de bestrijding van kanker en een beter leven met en na deze ziekte. Sinds 2010 fietsen de deelnemers jaarlijks een uur, of soms zelfs enkele uren op een spinningfiets. Allemaal met hetzelfde doel om zoveel mogelijk donatiegelden op te halen om daadwerkelijk iets te doen om (op termijn) kanker te laten verworden tot een chronische ziekte. Om dit te bereiken is er veel geld nodig voor onderzoek. Wij dagen onze deelnemers uit om zoveel mogelijk donatiegelden bij elkaar te halen voor deze doelen.
De opbrengst van het kidsblok doneert Team Doelbewust aan Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa).

Via www.cyclesensation.nl kunnen de kinderen zich via hun school of vereniging gratis aanmelden. Volwassenen betalen een bedrag om daarmee hun fiets te reserveren.