Groepsactiviteiten in Leisurepark Roosendaal

The place to be

Ben je op zoek naar een leuke groepsactiviteit? Hier heeft iedereen gegarandeerd een leuke tijd.

Een familieweekend, vriendendag of bedrijfsuitje op de planning? Of je nu je jaarlijkse uitje met je sportvereniging plant, een vrijgezellenfeestje wilt organiseren of een dag weg wil met een groep vrienden, bij Leisurepark Roosendaal zijn er genoeg groepsuitjes voor de perfecte dag uit. Activiteiten waarbij de adrenaline door je lijf raast of een groepsuitje waarbij je gegarandeerd een vrolijke middag hebt. Voor elke groep is er een perfecte dag te plannen.

Playdôme

Kom shuffleboarden, hakbijl gooien, hyperbowlen, lasergamen, playkarten en genieten in het restaurant RoosenAlm. Ook zijn er verschillende de EscapeBoxen, waarbij wordt gespeeld in een heuse gletsjer. Bekende vrijetijdsactiviteiten zijn samengebracht en geinnoveerd om iedereen een unieke ervaring te bieden in een vertrouwde omgeving. Gasten worden continu verrast en uitgedaagd om grenzen te verleggen. Samen blijven spelen en herinneringen maken. Dat is waar Playdome voor staat.

Plan jouw activiteiten

Indoor Skydive

You can fly! Echt waar, ook jíj kan indoor skydiven. Beleef het unieke gevoel van een ‘vrije val’ ervaring zonder dat je hiervoor uit een vliegtuig hoeft te springen. Je zweeft namelijk puur op de kracht van de wind. Tijdens jouw indoor skydive sessie sta je altijd onder begeleiding van een professionele instructeur. Dit zorgt ervoor dat echt iedereen, van jong tot oud, deze unieke ervaring kan beleven.

Neem de sprong

Escape Roosendaal

Stijgt bij jou en je vrienden de spanning zodra de tijd op die klok begint te tikken en de deur achter je dichtvalt? Dan zit je bij Escape Roosendaal zeker weten goed. Voor echte speurders en puzzelaars is dit uiteraard het perfecte uitstapje. Ook voor grotere groepen is deze locatie perfect, er zijn hier namelijk twee (verschillende) escape rooms om uit te ontsnappen. Deel de groep in twee en ga tegelijkertijd aan de slag en kijk wie er het eerst ontsnapt. En ben je met een kleinere groep, dan doe je ze toch gewoon allebei?

De tijd dringt

MazzelTov

Zin in een potje ‘goed geluk’? Of je nu op zoek bent naar een gezellige familiedag, een spannend bedrijfsuitje of een knallend vrijgezellenfeest, MazzelTov heeft hét arrangement vol FUN voor jou. Met onze diverse spellen en activiteiten is er voor ieder wat wils. Zo kun je gebruik maken van de indoor Jeu de Boules-banen in de Funzone. Uiteraard kan hier Jeu de Boules worden gespeeld, maar ook Cornhole en JengaXL behoort tot de mogelijkheden. Zij verzorgen scoreformulieren en eventuele wedstrijdschemaatjes, zodat jij je kunt focussen op plezier maken.

Reserveer nu

Golfcentrum Roosendaal

Zijn jij en je groep meer in the stemming voor iets sportiefs? Doe dan zeker eens een golf clinic. Bij Golfcentrum Roosendaal boek je vanaf 7 personen een clinic en breng je samen jullie golfskills naar een hoger niveau. Of daag elkaar uit tijdens een bezoekje aan de Driving Range. Deze is voorzien van gezellige loungebanken, zodat je tijdens het spelen heerlijk kunt relaxen. Op het extra scherm kun je alle scores van je medespelers goed in de gaten houden. Er zijn verschillende arrangementen, zodat je hier gegarandeerd met elk gezelschap een topdag hebt.

Take a swing

Ontdek ook