How to Have Sex

Direct na het eindexamen, nog voor de uitslag, het vliegtuig in en feesten aan de stranden van Spanje of Griekenland. Het is onder schoolverlaters een bekend fenomeen. Ouders houden hun hart vast.

Grote-mond-klein-hartje-Tara weet al bijna zeker dat ze gezakt is, maar in één ding zal ze wel slagen binnenkort: seks. Ze heeft “het” nog nooit gedaan als enige van haar vriendengroep en is vastbesloten daar deze zomer verandering in te brengen. Het moet een geweldige ervaring worden.

Mia McKenna-Bruce als Tara is grandioos in deze relevante coming of age film. Ze won er een Bafta mee.